Askersunds utställning 13 agusti

Publicerat: 2011-08-14 @ 17:30:44

Taras kritik från askersund 13 agusti dommare Salijevic zorica

ellegant huvud med bra pigment , stark nacke, önskas starkare överlinje,
+ bättre utvändigt förbröst, bättre bröstdjup, behöver mer substans goda vinklar korrekta rörelser, bra päls + färg, mycket bra temprament....

dommar snack till handlern denna hund har potensial att bli något bra......

denna hund ger jag very good.......

är satans nöjd med detta resultat efter vad jag såg i våran ring så diskades flera hundar i olika raser .... va såå nervös innan jag skulle in man vill ju inte bli diskad ........
och så är ju inte very good så fy skam om man kollar på hur det ligger i det nya jag är som sagt super nöjd med
detta i askersund....


på kvällen  vart det crusing med cadillacen ända in på små timmarna alla va nöjda hihi va så skoj såå hela dagen
tara va med super nöjd över denna dag hon njöt bara..........




Tara älskar att ligga ute  hela dagarna eller springa runt i trädgården :)

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar