Bilder på Tara

Publicerat: 2011-08-10 @ 14:21:24

ja nu kommer jag lägga ut lite bilder som gaute tog på oss på ransäter med risk för saker men det skiter jag fullstädigt i
jag tycker dessa kort är fina på oss två och vi gjorde ett toppen jobb i ringen med. men slutade på en very good inte fy skam det om man ser tillbaka på gamla systemet...... vilket jag gör nu ....

jaha då så börjar det närma sig askersund och svenskvinnare känner mig lugn och stabil även denna gång tror ej vi har så mycket att komma med men ska bli kul att se kritiken på henne sedan så åker vi till öland en sväng med i sep det är den sista stora utställningen sedan blir det ett uppehåll tills stockholms mässan i des.... ska bli kul att träffa alla dogo ägare i alla fall på dessa utställningarna ..... nå ja vad mera jo vi har tagit i gång cadillacen och ska crusa på lörda i tranås kommer bli roligt den har ju stått still nu under renovering av lite nu är det bra vitt tak och en annan färg som ska på men det får vänta lite........

bilder på den kommer att komma det lovar jag.... mina ögonstenar blänker lika fint hihi :)

så det blir att putsa upp vovven och ställa henne och sedan åka lite bil på kvällen kommer bli gött om det blir fint väder....


Foto gaute larsen ... Denna bild är såå fin på henne kolla in pälsen vohwo...

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar