laddar

Publicerat: 2011-08-27 @ 15:28:33

japp det gör jag och Tara till öland på lörda ska bli så kul att komma ut på ön och fota med
hur det kommer gå där är lite spännade..... men i alla fall kommer jag köra 63 mil själv.. ja jag har ju med mig Tara :)
så ska besöka lite platser på ön och fota med innan vi åker hem där i från ska ju på kräftskiva med på kvällen...
längtar så jag håller på att dö finns så mycket jag vill besöka och så innan det är dags att köra hem igen..

ja det va lite om vad som händer här just nu.. sedan återstår

hhk
tbk
växsjö
stockholm mässan nordiskvinnare
efter det  my dog i göteborg

sedan vet jag inte mer just nu finns lite planer men dom håller jag för mig själv ett tag till tills allt är 100

nu lider sommaren mot hösten och snart så blir det vinter det är vad jag vet i alla fall med all säkerhet


våran favo strand vid vätterns kant

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar