Solig dag !!

Publicerat: 2011-08-28 @ 22:50:07

ja hej på er !

jo idag så tog vi ut min gamla hingst och barna tog sig en sväng på han . Han är fridas häst och han är 10 år
stabil till 1000 fast att det va första turen utan för hagen i år så lunkade han på med barna på ryggen och lät sig inte skrämas av något ... tycker om mina två hingstar jag har för dom är som alla mina djur här hemma lugna och stabila till 1000 tror till och med jas skulle kunna landa i deras hage och dom bara skulle va nyfikna .... när dom övar över vättern så komer dom över oss lågt i bland men hästarna bara står still i sitt lugna och äter.... så idag så vart det en liten tur på ryggen och tara va med och katten lukas med hihi ja han följer mig vart jag går den lilla hunden.......

sedan så var vi alla trötta ja utom ture som denna hingst heter då han fick frispelet i hagen och vart rodehäst hihi såå gullig pojke han är .......

min fina hingst och mammas tara

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar