utställningar!

Publicerat: 2011-08-04 @ 23:32:47
Jaha då börjar vi närma oss utställningarna då först ut är askersund nästa lördag efter det så åker jag och tara på svensk vinnare 2011 i norrköping där tävlar vi i mot 4 dogo canario. och i asker sund 4 med och sedan blir det till böda på öland den 3 sept och så tranås och huskvarna 17-18 sept ja jag åker på dom två inoffarna innan dwet blir lite uppehåll tills det får bli stockholms mässan innan jul..... efter det kommer det bli my dog...... ska försöka få champion på henne men jag tror det är en liten risk men man kan ju försöka i alla fall ....... livet måste ju gå vidare fast det är motigt nu med allt som är jobbigt runt om kring mig och så en person som jag kände med har dött fick reda på det i går kväll en snäll och trevlig vän och mina tankar går till alla ni ...... jag finns när ni är redo ........  

nää jag ska ställa ut min fina hund och det som händer med henne i ringen kan ingen ta i från mig allas det är min hund och min trygghet hon lever för det vet jag ..... annars hade det inte funkat så bra som det gör med tanke på att hon flyttat så mycket ......jag har snart haft tara i  9 månader så vi har funnit varandra och jag älskar henne och det tror jag tara vet och så trivs hon hos mig med jag tänker inte överge henne för något som händer i mitt liv hon är här för att stanna tills hon dör då ska hon få en plats på min minnes lund som mina andra djur ligger... ingen ska få förstöra det du och jag har tara vi är gjorda för varandra..... mamma finns för dig och du för mig...........(L)

Det är lite dåligt med bilder just nu men jag ska lägga in det senare då jag inte har tömt kamerna på bilder och så har jag haft rätt mycket personliga saker att ta hand om med nu..... men nu ser jag fram i mot att ställa tara på dessa utställningar men hur det kommer gå får tiden visa tror inte på nogot stor tittel alls men så kul att träffa alla människor som kommer till svensk vinnare kommer ju några dogo ägare som ska bli så kul att se ...... vi är ju inte så många.... ännu

i askersund vet jag inte ännu vem som kommer men det kommer vi se

öland ja det kommer bli en kul resa jag ska besöka lite saker där när vi ändå är där så det kommer bli såå kul att va där...
hoppas på fint höst väder då......

de två små ja det gör jag bara för skoj skull hihi men roligt med allt nytt folk man möter som inte dömmer mig.....

nää  nu ska jag och tara hoppa i sängen och sova i dag har vi med tagit in lite hö men det blev ej så mycket i år
såå synd men men hoppas på ett bättre år nästa år har ju inte betäckt i år heller så hästarna blir nog bara de jag har nu
kan nog bli aktuellt att ta bort någon om hon inte blir bättre......men än så länge får hon va



 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar