vattenkamera !

Publicerat: 2011-08-02 @ 00:47:38

ja det har jag skaffat mig! så nu ska jag fota tara i vatten och under ska testa den idag lite senare
jag har faktiskt vunnit den så jag har inte köpt den... såå kul

jo och så kanske jag får mitt jobb tillbax hoppas hoppas bara
då blir det en wp sele och en ny canon helt klart ingen tvivel allas
jo ni undrar säkert hur det har varit på ransäter jo det kommer ut här och en bild med

vi träffade massa fiina vovvar och jag blev så förtjust i cobb han var såå vacker och hemi och troll ja alla var ju fina och söta hade super trevligt och träffade underbara människor......

dagen var såå rolig att vi funderar på att åka upp igen till värmland och träffa er som vill igen...... nää nu ska jag natta
med min fina gosiga goa Tara mamma tänker aldrig svika dig på noga som hälst grunder du är här för att stanna mitt hjärta...... vet hur det är att fara runt i olika hem och kan föreställa mig hur du upplevt detta med.... nå jag det var lite om inget igen men men i dag mår jag skit......... och det är sååå tråkigt......

nää nu ska jag sova i alla fall och i morgon ska jag till dinners med mor och äta gillar den resturangen mycket bra mat och gött .... får se vad man ska ta mums

`Gaute & Miranda

Tusen takk for en trevelig dag på Ransåter pg vi håper att dere får tid til og komme og hilse på snart ;) Hadde jo värt koselig med en grillkveld her med dere

Mvh G & M

2011-08-02 @ 21:14:39
  URL: http://x-presa.net
camilla

ja gaute och miranda det hade det varit vi ska se över hur vi har det med tid fram över just nu lite utställningar på g

2011-08-04 @ 23:10:47
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar