Nordiskvinnare 2011

Publicerat: 2011-12-12 @ 13:07:55

ja denna dag var så rolig och så kul med alla dc folket på plats
jag har nog blivit kär i en dc hane ojoj så fin denna va och han van i går med
så roligt med så fina hundar som denna ras värkligen är och att dom finns i typ alla modeller :) och fina är dom för det

våran dommare i går va junihall petra och hon gillade nog dom flästa hundarana för utom en som åkte ut med en 3 och som va för stor som jag såg av oss 13 st

ja nu till det roliga mitt resultat på mina älsklingar ja ska väll säga att men fina Tara sköte sig som vanligt super bra i ringen ställde henne fritt hon stod utan att hålla i henne alls.. vid uppställningen hon stod som en kl mycket nöjd med henne
Tara fick med en bur så nu har dom varsin att sova i så gött

ja nu till resultatet

Tara stäldes i ch klass och där fick hon excellent och så blev hon 2:a så hon va så nära att bli nordiskvinnare av alla hundarna mycket nöjd med henne 

dommaren tyckte ej hon va i form hon ville ej springa så hon fick inte det rätta drivet i gången nää hon ville hälst nosa på matten efter hondar som både gjort det ena och det andra ja hon har ju den svagheten annars gillade hon henne skarpt sa hon och tyckte hon va mycket fin muntlig kritik detta


Hotch han va mycket duktig i ringen och där va det driv och stod mycket bra med  dommaren tyckte dock att han va för rak fram men annars mycket fin gång med bak....

han ställdes i ch klass excellent och 3:a super nöjd med han med inte lika lugn som tara i denna miljö men ändå mycket fin att ha i ringen och utan för och sköte sig mycket bra under denna dag då det va mycket trångt och folk och hundar överallt kring oss .....


så i helhet är jag super nöjd och är glad att jag åkte med dom dit nu väntas mydog i göteborg och då kommer dom igen i från norge och även har dom då med sig en hane till gud så roligt detta ska bli



Hotch lägstbak med dommaren och jag foto åke davidsson



jag och tara  foto åke davidsson


Fiin dogo kille han vart nordiskvinnare 2011 :love:

ja bilderna är ju inte dom bästa men lite syns det

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar