4 Dagar kvar till dog show i ransäter!

Publicerat: 2011-07-25 @ 10:04:13

jo det är ju så att Tara är anmäld dit , och det ska bli så kul att träffa alla där som med har dogo canario
och se dom live de små vackra sakerna

barna tjatar om skorpan det är den lilla saken som ska komma och visa upp sig
dom är i eld och lågor att se alla fina hundar av samma ras som Tara
Min yngsta dotter hon säger att hon vill se den lilla och pussa på henne :love:

Ja och jag själv ska ladda min kamera och ta med ska se om jag kan ta med videokameran med sedan är det ju frågan om gubben kan ta något kort på mig i ringen med...........
får ju inte va avanserat då hihi

vägen upp är  med mycket fin så detta kommer bli en såå rolig resa  både hund barn och karl och jag längtar nog
hur det kommer gå för Tara ja det återstår ju att se det är många fina dogo canario på plats.......

det är med en svensk dommare på plats så vi får se vad denna tycker om denna ras......
har inga förhoppningar om Tara här men kul att träffa alla andra dogon och se hur dom ser ut

hon är snygg min fina hund men är hon tillräkligt snygg för denna dommare det återstår ju att se på lördag.......
ni kan om ni vill gissa vad ni tror hon får..... ha det bra



Min fina tjej och min vackra dotter !

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar