Badade !!

Publicerat: 2011-07-28 @ 10:11:29

Ja det vart en sväng till Stora lund i går med barna och Tara
det var såå varmt och mycket folk där men det hindrade inte Tara från att kryssa i mellan barna som badade och hämta sin flytsak hihi barna som badade tyckte så mycket om Tara så hon vart poppis folk men båt kom in och frågade ras på henne. ja tror att dom inte sett en hund bada förut dom stod på bryggan och tittade på henne och alla barn som badade i hopp....
bara så synd att jag inte hade med kameran ner till vattnet då men men det kommer flera tåg.......

lite kul att hon blir så omtyckt av vilt främade människor hihi men hon är ju en ängel med att titta på så jag förstår dom som fastnar för henne :love: Jag vet själv hur det va .......

nå jag i allafall  hon badade ett bra tag där och sedan så fick hon vila men då kom en lite kille som hete william och ville klappa henne sagt och gjort han stod där vid henne och gosade tills min nutti såg det ojoj nää det är min vovve stick hon är bara min mamma säg till han ... nää han vill ju bara klappa  nää mamma han ska ta med henne hem till sig säger han ... jaa egot i denna flicka det är starkt just nu .........


ja det var lite om i går hoppas ni andra har haft det bra



Emma och Tara i stora lunds golfbana

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar