Livet på landet underbart !

Publicerat: 2011-07-15 @ 11:51:53

Jo jag tror att tara värkligen älskar att bo här hos oss då hon är så glad och sprallig hela tiden hon går lös och har inte varit bunden sedan hon kom till oss vi har ingen inhägnad så hon kannär som hälst dra om hon skulel vilja

men det gör hon inte hon följer varje steg jag tar och är bakom mig annars så ligger hon och gonar sig i våran trädgård på 6000kvm så det finns lite att springa på + 5-6 hk betersmark och 1½ km till närmaste granne.... men den granne han vill att tara ska ta en sväng hos han med så då fick hon utligare massa mark att va på hon är omtyckt av grannen och alla som träffar henne och barna dom älskar henne liksom tara ....vi har en dotter som bor varannan vecka hos pappa och varannnan hos mig inga problem med tara dom har även varit själva ensam hemma och inget vart mera så skulle jag tycka synd om den som skulle kommit objuden på besök då

tara är min lilla älskling vi delar soffa på kvällarna vid tv och hon ligger på min mage och vi myser ibland så ligger hon i soffan och myser med barna och även med katterna......

hon är med mig överallt i stan på saker vi åker på folk älskar henne och vill prata med henne utan problem

hon är min sanna vän som äldrig skulle svika mig i nöd .... hon skulle göra allt för mig och jag för henne det vet hon därför hon vet att hon är älskad av mig på riktigt och det är ju en trygghet för henne med.. och då blir hon lugn i sig själv och vi är somgjorda för varandra.........mitt hjärta du är det bästa som hänt mig  jag kommer älska dig tills du dör och då kommer en del av mig med dö för du betyder så jävla mycket mammas gose björn........

vill med tacka er för att jag fick min vän för hade jag inte möt tara så hade jag inte hittat min sanna vän igen......

hade en dobberman hane som jag var så med men så fick jag ta bort han pga sjukdom det var det värsta i mitt liv och ja det tog mig ca 9 år innan jag hittade min vän igen så jag kan säga dom växer inte på träd...........



Foto min dotter 8 år
jag och tara i hennes soffa tittar på tv
en bild säger mer än 1000 ord


lycklig hund på stranden hihi
Vi har ju turen att bo intill en vacker sjö som heter vättern...

vi till sist bara säga att jag är såååå glad för denna fiiiiinnnna hund !!!

Nu är det inte långt kvar till utställningen i ransäter och träffa uppfödarna och dom andra ska
bli såååå kul
längtar värkligen och barna vill se skorpan hihi dom är så goa mina barn
hoppas bara att det regnar hemma här då så vi kan komma upp
just nu så känns det kostigt att vilja ha regn hihi men det är för en gosak skull

ingen fara vi har ju tält så vi blir inte blöta finns snälla personer som jag fått
det av så jag kan åka på utställningar och ha det trevligt med min
söta fina och snälla hund tara och barna.... tack tack....!!!!

Så nu har jag lättat på hjärtas tryck lite caio!!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar