Priser som Tara har tagit sedan feb 2011

Publicerat: 2011-07-21 @ 21:15:11

ja det kommer jag att lägga ut en bild på här
jo det var så att panelen som satt runt väggen inte ville va med så jag revbort den och då hittade jag en tapet som säkert har suttit där sedan 1800 talet då huset byggdes.....

men det vart så tomt så jag hängde upp hennes priser på väggen med så roligt att se alla
och min bild som jag har gjort på henne att ha vid alla priser denna vägg kommer bli grå sedan och här ska hon ha sina priser framöver ........

snutta bra jobbat för oss hoppas på fler att hänga upp från dom utställningarna vi har kvar nu innan januari 2012

undrar vad vi slutar på i mängd av rosetter när vi är klara för detta år ...... jissa om ni vill så fär vi se vem som kommer närmast......... en kul grej bara .... 

nå jag i går va vi även nere vid Omberg och tog några foton hade jag tänkt vid sverker kapellet som det heter där
gick ju bra tills min dotter var tvungen att kissa ja gissa vem som passade på att bada då joo Tara hihi
hon är för söt med sitt vatten ..........

ja idag så kom skogsmaskinerna och ska ta bort alla våra träd här på grannens mark så trevligt men hur ska vi kunna sova i natt de låter lite och jag måste som en hönsmamma jag är för mina djur titta till ture så han är med på när dom fäller träden i skogen vid hans hage.............. men det kommer bli öppet det kan jag lova här ute hos oss i skogen... ska se om jag kan få en förebild med och en efter sedan...................





Sverkerkapellet vid Omberg ruinen kvar


promenaden till sverkerkapellet ser ni blåklinten i järdeskanten och omberg i bakgrunden

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar