Ransäter på lörda ! Dog show

Publicerat: 2011-07-28 @ 21:32:27

ja nu är förberedelserna till ransäter utställningen i full gång
och jag och Tara laddar inför denna dag i fina värmland
jag börjar för första gången känna mig nervös hihi ja det är sant

vet ej varför men det ser vi på lörda varför jag va det hihi
Den som ska dömma är en svensk domare vilket inte har funkat så bra för tara förut så ja vi får se hur detta kommer sluta
och det är ju så fina dogosar med så min kamera kommer gå varm

ska se till att va uppe i god tid så vi kan sätta upp tältet intill ringen så man kan fota bra.......

vi komer åka här i från vid 4 tiden så det kommer bli en lång dag bara tills kl är 9:o hihi

nää nu ska jag hoppa ner i sängen och sova barn och hund sover redan och jag ja planera och planera hihi det är jag det


tara sol torkar på land efter bad i vättern

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar