SJÖNEN!!!!

Publicerat: 2011-07-14 @ 11:26:16

Japp det säger min dotter om sjön hihi...
Jo i går kväll så viste jag och barna och Tara inte vad vi skulle göra då dom började bli rastlösa
så vi tog en biltur till sverke kapellet vid sjönen .... ja vi stälde bilen en bit bort och gick resten och tittade på
havren och lite annat Tara va lös och sprang om kring rets som det var så hade hon hittat sjön japp hon badade och letade efter en boj som stod en bit ut men kom till baka in när jag ropade... så nu har vi ett nytt bra ställe att bada på som Tara har hittat...... ingenderäkt strand men lite grunt så det går bra att bada för oss och hunden ......

Tänkte i går när jag åkte hemmåt f*n vad mycket finta ställen det finns efter vätterns strand som man kan bada vid.....
rena rama smultronställerna och såå fint och rent 6 klart vatten vättern bjuder på ...........

ja sedan vart det även en sväng till crossbanan med barna och titta en liten stund innan vi åkte hem igen........

tara hon låg i bilen och sov nu efter detta äventyr i dag   var ju så sent med så barna började bli trötta.....

ja det var lite om dagen hoppas ni har haft det fint



oj vilken bild det vart när jag ramlade i vattnet hihi
hala stenar på botten



Ja hon ligger även här!



Hästholmen i bakgrunden

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar