Smultronställe ♥♥♥!!

Publicerat: 2011-07-10 @ 19:09:06

ja idag så va jag och Frida och badade i närheten av oss hittade ett mycket fint ställe
när jag skulle ta kort på en ek
jag åkte kana ner till en strand som va såå vacker...

jag och nutti badade och tara med vi lekte helt själva där fanns ingen människa i närheten så skönt
när vi vart där nere i ca 1½ timma så trillade det ner en tysk hihi ja han skulle med ta kort på den fina eken men föll som vi och kortet på ek vart inget varken för han eller oss... men bad ja det gjorde han med...

så roligt Tara vaktade nutti hela tiden så tysken fick inte simma in till Frida som lekte på stranden
han fick simma på det djupa vattnet långt i från Taras frida och matte.....
hon Simmade ut i vattnet och morrade på tysken men inget mer bara när han närmade sig henne och nutti....

hon trodde nog att denna stackars tysk skulle ta nutti och simma i väg med henne hihi

men hon lugnade sig sedan och lät han simma sina sträckor utan att hon var i vattnet och vaktade
utan satt på stranden vid frida och håll koll på tysken......

jo den hunden hon är såå fin Älskar henne och nutti med

nutti sa till tara : Tara jag älskar dig för du skulle inte låta någon ta mig i från min mamma....

tara såg på frida och la sig med vakande blick på tysken

ja så fint att se henne följa nutti vart hon gick på stranden

jo sedan så skulle vi ju upp igen i från denna brant ja tara drog upp nutti medans matte fick klättra själv ack så brant det va
jag håll på att dö innan jag var uppe men kul och skönt va det så dit ska jag igen vid fint väder

och så nära mig inte behöver jag åka så långt för att bada med tara och frida så skönt



Här kan man bada utan att folk glor för man har några kilo exstra !


Fint eller vad tycker ni ?

nä nu ska jag äta grillat och Tara hon sover efter flera timma på denna
fina strand
ha det bra alla

busemma

fin blogg och snygga bilder mamma

2011-07-11 @ 11:16:07
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar