Sommarnatt

Publicerat: 2011-07-06 @ 21:14:33

ja det är ju det nu på kvällarna i går var Tara på Visingsö med oss hela dagen
det var mulet när vi åkte över till öa vid 12 tiden med ebba brahe det gillade tara så där men det gick bra
vi satt ju vid en scania med fullt last på när den gick av båten sjönk båten shit vad läskigt men så åkte den sagta upp igen efter att lastbilen lämnat och vi fick gå av... väl på öa så skulle min bror och hans lilla familj åka remalaget så jag och tara vi tog oss en runda nere på kajen och pratade med folk från jordens alla hörn
alla gilla dom Tara och ville hälsa på henne

ja sedan så kom hästarna tillbaka och vi gick runt lite på öa och tog lite kort på bror och hans fru
det var väldigt roligt barna dom lekte medans jag och tara bara gonade i solen , sedan bara det av hem åt med passargerarbåten och det gick unnan 17 minuter så var vi i gränna Tara sov hela vägen hem på båten
och turisterna från olika delar av världen undrade om hunden och att hon var så fin och snäll hund......

Ja Tara skötte sig mycket bra och tyckte faktisk om att åka båt så det får bli en tur till mot öa i slutet av sommaren............



Så här trötter blir man efter en dag på visingsö i väntan på båten! den kommer in bakom tara


Frida med Kusin martilda skiljer 6månader i mellan.



Min raggarbror med Tara och sin fru med barn!
Kortet är tagit vid borgen på vissingsö han ville ha med en hund på kortet så det fick bli  tara !
då hans hund benzo va hemma

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar