Värmlands skogarna närmar sig !!

Publicerat: 2011-07-21 @ 12:40:45

ja jag ska ju upp dit nästa lörda på utställning med min hund
jag kommer möta 5 st denna gång kommer bli så roligt att se några mera dogo canario

så den dagen kommer vi att åka i från här hemma 03.00 ja det är tidigt hoppas bara gubben har hunnit hem
så han får några timmar sömn innan han ska ta och ratta bettan upp till ransäter utan för munkefors.....
ca 35 mil i från oss dit upp ... så den fredagen vet jag vad jag pysslar med packar bil tvättar hund och fixar mat till resan
tankar upp bettan ja och lite annat smått och gott och packar utställningsväskan med

jo det var ju så sant jag måste skaffa mig en tackbox att ha på bettan ska titta på några om några veckor
det blir fult i bilen hund barn utställningstält utställningsväska stolar kärra att dra allt på filtar mat dricka
mm så ja det kommer det bli inomsinets tid

just nu så blir bilen full hihi men kul har vi på plats i alla fall hela familjen .... och i sept bär det av till öland norra del med
ja det är väll vad vi hinner innan vintern för gubben har ingen semester i år så detta får bli lite som det........

då han tycker det är så skönt att åka på utställningar där kan han slappna av utan att känna stressen hemma att han måste hinna saker innan han ska till jobbet igen .......

sedan så efter sept utställningarna tar Tara och jag uställning semester tills MY dog göteborg i januari 2012......

ska se om det kommer bli något mh med i oktober för Tara det beror på hur många som är anmälda det värsta är att jag anmält henne men vet inte till vart ja det var så längesedan nå jag jag får la pappaer om det

tror det va mjölby men det kan va tranås med.......

nää nu får ni ´ha det bra och ni som läser komentera gärna så kul att se vilka som läser min och taras blogg



Tara med min dotter och brorsans lossas dotter


Detta kort är tagit förra veckan ! såå fint tycker jag
tara står och tittar på soppgubben


Tara med sin kompis ... så fina dom är våran hitte katt och tara han tydde sig till henne
direkt när han kom

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar