jippi

Publicerat: 2011-06-10 @ 19:54:30

ja i onsdags va vi och badade i borghamn båstad badet för hundar
Tara älskar att bada och hon ahde med sig Steven med
Det är lång grunt där så Tara kan springa i vattnet och simma ...

Det var så varmt och hett så det var skönt för henne att bada lite...

sedan har Åskan gått här hos oss så vi har inte kunnat bada eller något så trist tycker jag bara...
men men det vänder väll så vi kan få till en bra dag med ...

Tara gillar ju att bada så det ska hon få göra i sommar då jag har några bra ställen efter vätterns strand som hon kan bada på ...

och så ska vi klättrar lite med och springa efter häst vagnen ja det blir lite av varje ska se om min wp sele kommer eller om jag blev blåst på de pengarna kanske får beställa en ny från ett annat ställe....



Tara tar ett kvälls dopp i vättern



hihihi nutti och Tara framför gubbens jobb SCANIA 620 V8



Tara i stora lunds bad har tagit sig upp på ett berg som ligger i vattnet men måste simma tillbax..

ja det var lite om tara just nu

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar