Utställning Borås den 3 juli

Publicerat: 2011-06-22 @ 21:06:13
ja i dag har jag kollat på deras sida att det är två dogo canario som är anmälda dit kul och en ryska ska dömma oss...har inga höga förväntningar vill bara se vad kritiken säger på henne denna gång....

sedan så blir det ransäter den 30 juli i värmland det ska bli så kul om vi kommer dit att se alla andra av samma sort som tara som kommer och att ställa tara där uppe
ska bli kul med dennas kritik med då denna dommare är svensk en tjej

tara  ska sedan till askersund och så sticker vi till norrköping på svensk vinnare med i agusti ska bli såå kul

ja vad mera nä nu ligger det mästa nere så länge snart semester och då ska vi träna lite jag och tara hoppas taras sele kan komma eller så blev jag väll blåst på de pengarna då blir jag lite sur faktiskt... men ja vi får se vet ju telenr nu till hon som ska sy den så får väll ringa henne

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar