Välkomna Till Taras Blogg !

Publicerat: 2011-06-06 @ 14:23:14
Hej

Ni undrar säkert vem tara är
jo det ska jag berätta... hon är en dogo canario tik på 3 år som kommer i från kenneln presagute´s i värmland
uppfödare miranda karlsson & gaute

Taras mamma och pappa finns på bild i sido spalten intill där står det vad dom heter med.....

ja här kommer jag att blogga lite om vad hon och jag pysslar med och även resultaten från hennes utställningar mm kommer att vara här på bloggen.. bilder kommer med att finnas här

så jag och min hund hoppas på en trevlig stund
Gaute & Miranda

Tusen takk for det fine hjemmet som Tara har fått ;) og WOW vilken shitsnygg blogg



Puss og kram fra G & M

2011-06-20 @ 20:24:57
  URL: http://x-presa.net
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar