Vätterns strand

Publicerat: 2011-06-13 @ 09:28:05

Ja det var jag igår med Tara och hennes kompis Steven... Tara ÄLSKAR vatten och älskar att simma..
hon hade fått en ny leksak att ha i vattnet från adells hundservice på omberg där jag handlar det mästa till
min hund......
jenny och danne dom tog kort medans jag tröstade min dotter som trillade i med baken lite och vart blöt
tara simmade glatt på i vågorna utan problem

skönt va det i vattnet med inte kallt allas där trots att det var vätten vi var i

tara blir som tokig när hon inte får hoppa i och hämta leksaken i vattnet
steven han simmade med och tyckte det var kul

sedan så hittade danne en stor tung pinne som han slängde i men den hämtade tara glatt upp på land igen :)
hon kan den damen hihi

allat i vattnet ska upp på land inte ligga där och skräpa hahahahah.....




Tara kommer in med pinnen hihi steven ska hjälpa till

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar