Hmmm

Publicerat: 2011-11-21 @ 20:13:26

Ja nu så närmar vi oss med storm steg mot julen snart så kommer tomten
tiden den går fort 1 advent på sönda redan

jag längtar till Älvsjö mässan så jag kan dö det kommer med bli det ända roliga för mig
för julen kommer nog inte bli som förr tyvärr denna gång och jag orkar inte försöka hålla i hopp allt längre...
synd men vad ska man göra när folk inte kan förstå att dom inte fattar hur illa dom gör andra och små....

vi kommer troligen fira det i hopp med hundarna ja och vem vet kanske det finns enriktig tomte med :)

nå jag allt kan man inte få tyvärr som jag bruka säga till mina töser men lite går bra......


insprationen till julkort värkar jag inte ha i år men ska se om det kan komma någon
lite längre fram



Hotch som valp

lilla tara såå söt

såå söta dom va när dom va små

ni kanske ser att jag fått en ny design vad tycker ni ???

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar