Hotch (Presagaute´s Kolbald)

Publicerat: 2011-11-16 @ 18:51:40

tja

Ja då så ska jag berätta att Hotch är en kanon hund som gör sitt bästa hela tiden
ja han är sååå gullig och snäll med alla i familjen

Idag kom min älsta dotter hem och det va inga problem trots att hon bara bor här varannan vecka så hotch har bara träffat henne en vecka innan så ja tycker denna hund är mycket bra familje hund

han går lös hos oss och dom springer och busar här hemma han och Tara

alla älskar vi våra fina goa hundar här hemma till och med hingsten stellan som busade upp hotch i dag
ja dom sprang som galningar hingsten innan för staketet och hunden utan för och mätte sin snabbhet
men sedan lugnade som sig båda två

tror närmare bestämt att herr stellan gillade det mycket





Hotch och min nutta






Arbets kamrats hund en lydig jakt hund

Lotta

Hej

Det är jätte kul att kunna följa er på bloggen och läsa att allt går så bra. Ser fram emot att ses i Gbg. Ta hand om er och pussa hotchen lite extra från oss

2011-11-20 @ 08:32:40
camilla

vad kul att du tycker det och vi är så nöjda med honom här

har varit dålig på uppdatera men det är såå mycket tråkigt just nu men ska bättra

mig jag ser fram i mot det med lotta vi ställer på fredan den 6/1-12

valde den dommaren :)



2011-11-20 @ 18:09:30
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar