Motala kvälls utställning !

Publicerat: 2011-11-13 @ 15:45:27

jaha den tog ett tag det var 99 hundar anmälda och en dommare
så vi kom hem sent men vad gör det när man har så fina och snälla hundar

resultatet blev i alla fall
TARA HP BIR BIG 1 BIS 4
HOTCH  HP BIM

bra kritik på båda två dommaren tyckte om dom väldigt mycket

jag är mycket nöjd med kvällen och min man debutterade i bir / bim klassen i ringen med Hotch
Ska jag till lägga att han inte hade tränat något innan utan klev bara in och det såg faktiskt bra ut för dom båda...

nää annars så har det tyvärr hänt en del här för mig som gjort att det tagit upp min tid helt och lite till det har tyvärr vartit tråkigheter som nu hoppas hoppas löser sig till det bästa

men i går var jag i alla fall glad och avslappnad det kändes kanon efter detta som varit

nää ska ej skriva så mycket slänger in lite bilder här



Hotch och Nutti pussas :love:



Hihi tara & Hotchen



Fiina Hotchen



En mycket glad Hotch som är lös hemma ! och det går kanon dom har sällan koppel på sig hemma bara när frida ska gå med dom typ :)

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar