Vad det har blåst här !!!

Publicerat: 2011-11-29 @ 17:25:00

hej på er !

jaha snart så närmar det sig nordiskvinnare i stockholm jag ser fram i mot det kommer bli kul
att träffa dc folk från norden och se fina hundar

själv åker vi upp med hotch och tara

så roligt då tara ska göra sin första start i ch -klass hur det slutar ja det kan bara dommaren avgöra

sedan återstår my dog på listan i januari för båda och det kommer bli kul med då kommer snälla eva med sina hundar
ser fram i mot det mycket




:love: Ny bild på min älsta dotter och hundarna :love:



Tara och min dotter



Ja vad får jag alla mina korkade idér i från men vist vart det fint som bakgrundsbild en skogsmaskin
har ju haft denna som vart här i en vecka nu och det har blivit några bilder med denna som bakgrund ;)

tokiga mig :)


:love:



ja det va några bilder igen !

Lotta

Återigen toppen fina bilder. Hotchen ser toppen fin ut. Ser fram emot nästa uppdatering å skvaller från Sthlm såklart. Kram på er alla

2011-11-29 @ 21:20:36
camilla

tackar så mycket för det lotta ja du där får vi se hur det går värkar många hundar i varje klass 13 dogo canario sammalagt så det kommer bli hårt... men kul ha det , ska se till att uppdatera mig oftare men en hel del med så tråkigt just nu med mor / bror men gör mitt bästa

2011-11-30 @ 13:39:11
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar