Super nöjd med livet just nu!

Publicerat: 2011-10-29 @ 23:39:49

hej på er !

ja nu har det hänt lite grejer hihi
jo vi har ju fått tillskott i familjen en super go pojke av rasen dogo canario så klart

gubben har fått sin egna dogo canario hane vid namn hotch....

Tara har fått en älskling som hon tycker mycket om ....

och jag har fått en bubbe som jag älskar



Hotch & Tara utanför Årås gård mullsjö....






Tara på gårds plan på årås gård där åkes mamma växste upp som liten

ja det va lite nytt ha det bra nu

Lotta

Härliga bilder. Kul att se att han ser så nöjd ut. Ta hand om mitt hjärta ska bli jätte kul att följa er på bloggen. Pussa lite extra på honom från mig.

2011-10-30 @ 00:01:56
camilla

ja det ska jag göra om det är någon bild som ligger här som du vill ha så fråga så mailar jag den till dig ...

2011-10-30 @ 00:39:51
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar