hösten är här i östergötland!

Publicerat: 2011-09-07 @ 10:19:13

ja den har kommit med mycket regn och rusk !!! träden håller på att gulna men det är fint med höst med så måste försöka ta mig tid att fota lite när det är sol och uppehåll.... vad mer kommer hända fram över jo detta:

Tara ska på detta

huskvarna inoff 17 sept
tranås inoff 18 sept

växjö den 5 nov

stockholms mässan den 11 des

sedan så blir det my dog 2012

detta är planerat och sedan hoppas jag på fortsatt jobb efter nyår så jag kan göra det jag har tänkt göra
med och då får tara va ledig från utställningar ett tag fram över

men det är som sagt inte spikat ännu
det får tiden visa hur det kommer bli

jag önskar alla som läser om min fantastiska hund en fin höst

min fina hingst ture !

min fina lukas ViLd/tamkatt nu efter lite övertalan och kärlek..!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar