Nu börjar det närma sig malmö utställningen

Publicerat: 2012-03-05 @ 19:36:01

hej hopp
jo det börjar ju dra i hopp sig till malmö mässan nu den 17 mars
ska vi dit med båda det är 4 hundar anmälda så ska bli kul vilka det kan va

hoppas tara och hotch tar var sitt cacib men tara är ju så töntig om det är
blankt golv hihi då så går hon ej som hon ska

vi får se hur det går denna gång med mina små änglar

sedan väntar en inoff i motala inte långt i från där jag bor med båda den 25 mars helgen efter sedan dröjer det till
ödeshögs inoff med hotch den 29 april och så inoff i tranås den 5 maj och den 1 maj i motala inoff och den 20 maj i jönköping för hotch men vet ej om jag ska åka till lidköping i stället den 5 maj ja vi får se sedan väntar norrköping juni och borås för hotch

tara får ta lite ledigt hon har gått många och behöver en paus tror ja



Hotchen fri som en fågel hemma


hotchen 

 
hotch och husse i januari


jippi kommer du !!
härligt



HOTCHEN Taget den 2/3-12


Hotchen fri som en fågel på sjön klinten i skogen fin och härlig dag


Ta en titt i galleriet med så har jag lagt upp nya bilder






Lotta

Hej.

Vilka super härliga bilder. Jätte kul att se honom så pigg å glad. Lycka till på utställningar å ha det toppen bäst. Pussa prinsen. Kram Lotta

2012-03-07 @ 18:53:34
camilla

ja det ska ja göra lotta kollade du in i galleriet fanns lite där med nu

ska försöka lägga ut så mycket jag hinner .../camilla

2012-03-08 @ 19:21:57
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar